Toodete laoseisu info

Mida tähendab "Saadaval Tallinna poes" ja "Saadaval kesklaos"?
"Saadaval Tallinna poes" tähendab, et võite tulla kohe kauba ära osta meie poest kohapealt. 

"Saadaval kesklaos" tähendab, et toode on kas meie või partneri laos. Sellisel juhul kehtib toote juures märgitud tarneaeg (vaata järgmist punkti)

Tähelepanu! Tallinna poe ja kesklao saadavust uuendame korra päevas. Suve hooajal kui kaup liigub väga kiiresti võib tekkida olukord kus koduleht näitab toote laoseisu, aga reaalselt seda enam saada ei ole. Sellisel juhul pakkume Teile alati võrdväärset või isegi paremat asendus toodet. Kui juhtub, et asendust pakkuda ei saa kanname teile järgmise tööpäeva jooksul raha tagasi. 

Mida tähendab toote juures "Saadavus"?
Toote juurde märgitud tarneaeg tähendab aega mille jooksul me kauba välja saadame.

Näited:

1. "Saadavus 24 tundi", tähendab et toode on meie Tallinna poes kohapeal olemas ja selle saab kohe kätte kui ise järgi tulla. Kauba saadame välja 1 tööpäeva jooksul ja kätte saab klient selle vastavalt kulleri tarneajale (vaata "kulleri tarneajad").

2. "Saadavus 48 tundi", tähendab et toode on meie Eesti vahelaos ja selle saab kohapealt poest kätte järgmisel tööpäeval, eeldusel et tellimus on tehtud enne 14:30. Koju tellides on tarneaeg 48 tundi + valitud kulleri tarneaeg (vaata "kulleri tarneajad").

3. "Saadavus 1-5 tööpäeva", tähendab et toode on meie partneri laos ja poodi saame selle tellida vastavalt soovile 1-5 tööpäeva jooksul. Koju tellides on tarneaeg 1-5 tööpäeva + valitud kulleri tarneaeg (vaata "kulleri tarneajad").

4. "Küsi saadavust" tähendab, et toote laoseisu ei ole võimalik kuvada erinevatel põhjustel. Alati tasuks selliste toodete puhul meile helistada ja küsida üle. Enamus juhtudest saame teile pakkuda asendus toodet, mis on võrdväärne või isegi parem ja seda sama hinnaga.

Osade tarnijate puhul ei ole võimalik laoseisu kuvada, aga tooted on tarnijate laos olemas. Sellistel juhtudel kuvab koduleht samuti teksti "Küsi saadavust". Kui on kindel soov toode osta, aga staatus on "Küsi saadavust", siis kõige lihtsam reaalse laoseisu teada saamiseks on meile helistada või email saata.

 


Kolmas punkt kehtib kõikide teiste tööpäevadega märgitud saadavus aegade kohta.